صرافی بایننس

صرافی بایننس

صرافی بایننس

صرافی بایننس چیست؟! با مثالی ساده و مختصر به به توضیح کیف پول ارز دیجیتال می پردازیم

همانند پول فیزیکی که داخل کیف پول شما نگهداری می شود، کیف پول ارزهای دیجیتالی نیز نیازمند مکانی برای نگهداری می باشند، در واقع شما به هنگام خرید هر نوع ارز دیجیتالی و یا تبدیل و تولید آن ها باید کیف پولی داشته باشید که ارزهای خود را در آن نگهداری و ذخیره کنید.برخی از کیف پول های ارز دیجیتالی تنها امکان ذخیره سازی برخی از ارزهای دیجیتال را به ما می دهند.به عنوان مثال کیف پول بلاک چین تنها خدمات ارزی اتریوم، بیت کوین و بیت کوین کش را به ما می دهد در صورتی که کیف پول هایی هستند که از امنیت فوق العاده بالایی برخوردار هستند و بیشترین مقدار ارزهای دیجیتالی دنیا در آن ها ذخیره می شود که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

بایننس چیست؟

بایننس یک کیف پول همه کاره به اصطلاح صرافی بایننس می باشد که با امنیت فوق العاده بالای سایت بایننس توانایی نگهداری اکثریت ارز های دیجیتالی را دارد. در واقع نه تنها به نگهداری آن ها می پردازد بلکه در آن امکان مبادله انواع ارز دیجیتال و انتقال و دریافت ارز دلخواه خود را خواهید داشت. شما می توانید به راحتی و به رایگان در این سایت ثبت نام کرده و ارز های دلخواه خود را در کیف پول های آن نگه داری کنید.در ادامه به توضیحات جز به جز این سایت خواهیم پرداخت.

ابتدا بر روی تصویر ذیل کلیک نموده و در سایت ثبت نام کنید

صرافی بایننس

روش کار با کیف پول یا صرافی بایننس

پس از ثبت نام از قسمت Funds بر روی گزینه Balances کلیک نموده تا وارد صفحه Deposits & Withdrawals شوید،توجه داشته باشید صفحه مذکور باید به شکل ذیل باشد.

صرافی بایننس

در ادامه شما را با قسمت های مختلف این صفحه آشنا خواهیم کرد.

0.03497949 BTC / $311.11:در این قسمت شما میزان دارای کیف پول به دلار و بیت کوین روز را شاهد خواهید بود که می تواند دارای نوسانات قیمتی باشد.

Coin:هر ارز دیجیتال شامل اختصاری از حروف می باشد که در اینجا هر یک از ارز ها به اختصار تعریف می شوند و به نوعی نماد آن ارز می باشد.

Name: در این قسمت شما نام ارزهای دیجیتالی را خواهید دید همانن ریپل بیت کوین و ده ها ارز دیگر که هر کدام دارای نامی مشخص می باشند.

Total balance:موجودی کلی ارز با اعشار به صورت دقیق به نوعی تعداد آن که در اینجا به عنوان مثال ارز ریپل حدود پنجاه و یک عدد می باشد و در این بخش نمایش داده می شود.

Available Balance:همانطور که از نام آن مشخص است موجودی در دسترس شما می باشد.

BTC Value:میزان موجودی ارز در صرافی بایننس به بیت کوین در واقع ارز بیت کوین یک ارز پایه می باشد که در خیلی از موارد از آن برای مشخص کردن بودجه به جای دلار استفاده می شود.

Deposit:حساب ارزی هر ارز متفاوت می باشد در واقع شماره حساب بیت کوین شما با شماره حساب ریپل شما تفاوت دارد و هر کدام به یک شکل است که با زدن بر روی این گزینه در مقابل هر ارز می توانید شماره حساب آن ارز را دریافت کنید و با استفاده از صرافی آنلاین و یا سایت های کسب و تولید بیت کوین موجودی آن را افزایش داده و به کیف پول خود انتقال نمایید.

Withdrawal:این گزینه برای انتقال موجودی حساب شما به حساب شخصی دیگر و حتی سایت های دیگر می باشد به گونه ای شما در اینجا می توانید با داشتن شماره حساب ارزی شخصی دیگر انتقال ارز انجام دهید و یا حتی از سایت های دیگر خرید انجام دهید.

Trade:ترید کردن ارز دیجیتال امروزه یکی از اصطلاحات مهم ارز های دیجیتال شده است و خیلی از دوستان سوالاتی در مورد اینکه ترید چیست و یا چه کاری انجام می دهند در ذهن خود دارند و جواب سوالات آنها را در یک جمله خواهیم داد.ترید به مفهومی ساده به تبدیل یک ارز دیجیتال به ارزی دیگر گفته می شود که شما می توانید در قسمت ترید هر ارز آن را به راحتی تبدیل نمایید و توجه داشته باشید که ترید کردن هر ارز همانند انتقال پول شامل هزینه ای البته اندک می شود که به صورت خودکار پس از انجام کسر خواهد شد.

تبادل ارز های دیجیتال در کیف پول بایننس

در این قسمت ما قصد داریم تا شما را با قسمتی دیگر از سایت بایننس آشنا سازیم بدین منظور ابتدا با کلیک بازگشتن به منوی اصلی بر روی گزینه Exchange و سپس بر روی گزینه Advanced مراجعه نموده تا به بخش تبادلات ارزی سایت بایننس مراجعه نمایید و در صورتی که مراحل مذکور را به درستی انجام دهید با صفحه ذیل روبرو خواهید شد.

صرافی بایننس

گزینه های سبز رنگ به منظور رشد ارز و گزینه های قرمز رنگ نمایان گر منفی شدن و کم شدن قیمت ارز می باشد.در این تصویر شما شاهد نوسانات قیمتی ارز ریپل می باشید.

حال به توضیح در مورد قسمت های مهم این صفحه خواهیم پرداخت.

Funds: در صرافی بایننس میزان ارزهای موجود کیف پول شما را نشان می دهد با توجه به توضیحات ذکر شده در قسمت قبل می توانید آن ها را به راحتی درک کنید.

و اما گزینه ای مهم در بالای صفحه که با کمک آن می توان ارز دلخواه را برای تبادل انتخاب کرد، ابتدا بر روی XRP/BTC کلیک نمایید تا این امر را به تحقق برسانید.

صرافی بایننس

پس از کلیک بر روی آن صفحه ای مانند این صفحه در بالا نمایانگر خواهد شد.در این قسمت ارز های پایه را نمایش می دهد و در واقع شما می توانید هر ارز را (بیت کوین،اتریوم،بی ان بی) را به ارز های پایه و ارز های پایه را به آن ها تبدیل نمایید که به عمل مذکور ترید کردن گفته می شود.

در قسمت ذره بین شما می توانید نام ارز خود را جستجو نموده ضمناً توجه داشته باشید که ارز ها به اختصار نمایش داده خواهند شد.با زدن بر روی ستاره سفید رنگ این ستاره به رنگ زرد تغییر رنگ خواهد داد و جزء فهرست مورد علاقه های ارزی شما خواهد شد.

پس از انجام این مراحل به قسمت پایین بازمیگردیم و تبدیل ارز انجام می دهیم.

صرافی بایننس

در این جا ارز انتخابی ما ریپل می باشد و آن را به بیت کوین می توانیم انتقال دهیم به نوعی در این قسمت انتقال بیت کوین به ریپل و بر عکس انجام خواهد شد. در صوتی که قصد خرید ریپل را داشته باشید بر روی گزینه Buy و در صورتی که بخواهیم ریپل را به بیت کوین تبدیل کنیم بر روی گزینه Sell کلیک می کنیم. توجه داشته باشید که گزینه های درصدی را می توانید برای راحتی کار خود استفاده نمایید.در صورت انتخاب 25 درصد تنها میزان 25 درصد از ارز مذکور را تبادل خواهیم کرد و برای گزینه های 50 و … هم به این صورت می باشد.

و در آخر توجه داشته باشید که امروزه صرافی های بزرگی وجود دارند که شما می توانید از هر یک از آنها استفاده کنید با وجود مشکلات احتمالی ای که امروزه برای صرافی بایننس بوجود آمده می توانید از صرافی های مشابه همانند صرافی کیوکوین استفاده کنید که مشکلات فیلترینگ توسط بایننس و مسدود شدن حساب را نخواهند داشت.

دوستان خوشحال خواهیم شد تا نظرات خود رو با ما در میان بگذارید.

درباره نویسنده: azkojabegiram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *